Archiwa kategorii: Top 10

Poprawiona lista top 10 anime

Hejka, tak jak mówiłam dzisiaj będzie poprawiona lista anime. Serie te same tylko na innych miejscach oraz będę pisać dlaczego są na tym, za co je lubię, a za co nie.

Kuroshitsuji

1. Kuroshitsuji, tak jak ostatnio te anime jest na pierwszym miejscu, czemu? Kreska jak dla mnie boska, fabuła też choć w pierwszym sezonie po jednym odcinku miałam lekką rozkminę czy rodzice Ciela żyją czy umarli. Obejrzyjcie to zrozumiecie czemu. Opening, kocham tak samo jak ending. Choć muszę przyznać, że jeżeli chodzi o teledysk w openingach to moje serduszo podbił raczej w drugi, a w edningu to pierwszy zdecydowanie, w sumie tak samo jak piosenka. Dobra teraz co mi się nie podobało? Hm.. będzie trochę ciężko, ale zawsze coś jest. Soudracki, one mi jakoś nie przypadły do gustu, nie wiem czemu szczególnie, że w prawie przez cały jeden z odcinków leciała ta sama melodia – „London bridge is falling down” i po tym cały czas to sobie nuciłam XD.

Akame ga kill

2. Akame ga kill na drugim miejscu czemu na drugim nie na pierwszym? Cóż chyba, dlatego iż w Kuroshitsuji jest trochę więcej humoru. Za to tutaj kreska także genialna, postacie także. Co do piosenek, openingi oba mi się bardzo podobały, endingi to bardziej pierwszy, kiedy sobie go przetłumaczyłam, to zakochałam się w tym tekście. Drugi też jest bardzo ładny, ale wolę pierwszy. Fabuła co tu dużo mówić, nie jest skomplikowana, jednak po mimo to jest wiele akcji. Jest to anime, przy którym po raz pierwszy się popłakałam o ile można kilka łez nazwać płakaniem. Podczas tych 24 odcinków, można naprawdę mocno związać się z postaciami, a potem przeżywać ich śmierć.

Vampire knight

3. Vampire knight, co tu dużo mówić kiedy je obejrzałam nie miałam jeszcze jakiś wielkich wymogów względem anime. Kreska całkiem ładna, postacie z charakterem. Muzyka, no tu już gorzej, choć muszę przyznać, że tu zbytnio nie zwracałam uwagi na soudracki więc nie będę nic o nich mówić. Za to openingi. Pierwszy spodobał mi się, fajny duet, dobrze zrobiony teledysk i chwytliwa nuta. Co z drugim sezonem… no już tam mi się nie podobał. Ciekawy teledysk, ale bardziej środek i końcówka… początek nie zbyt. Endingi tak samo pierwszy bardzo mi się spodobała piosenka, co do teledysku taki średni. W drugim zaś sezonie ending piosenka nie mój gust muzyczny, a jest dość dziwny XD, animacja do niego nie zachwyciła mnie, jedynie podobał mi się moment, kiedy to Yuuki leży na podłodze, a jakby z jej pleców „wyrastają” skrzydła motyla z krwi. Wiem, że mam dziwny gust. No i fabuła, trochę poplątana, bo pierwszy sezon opiera się bardziej na dzieciństwie Zera i jego chęci zemsty na wampirze, który zabił jego rodzinę. Zaś w drugim fabuła skupia się na powiązaniu Yuuki z Kaname. 

Amnesia

4. Amnesia, typowy odwrócony harem z pokręconą fabułą. Nie będę jej tłumaczyć, bo to robiłam ostatnio. Kreska bardzo ładna muzyka też oprócz endingu, on mi się nie spodobał. Więc czemu tak nisko? Po części przez bohaterów, niektórzy mnie irytowali, a także przez mało humoru, jak dla mnie za mało. Ja lubię pośmiać się przy anime, oczywiście nie przy każdym, ponieważ sa takie przy których ciężko się śmiać. Ogólnie lubię je i czasami do niego powracam, ale rzadko, dlatego jest ono na 4, ale skomplikowana fabuła podniosła je na te miejsce, bo planowałam Amnesie dać na piąte.

Kaichou wa maid sama

5. Kaichou wa maid – sama spadło na piąte miejsce choć planowałam 4 , ponieważ fabuła jest prosta, zwyczajne romansidło, a jednak spodobało mi się ze względu na bohaterkę. Pokazuje, że dziewczyna jak chce może być lepsza od każdego faceta. Kreska ładna, co do niej nic nie mam. Opening ciekawy zarówno z teledysku jak i piosenki. Wady no to chyba tylko prosta fabuła, no i dla mnie też trochę za dużo słodyczy, szczególnie w tej kawiarence, no ale musi ona być kawaii. 

Inu x Boku SS

6. Inu x Boku SS, co do muzyki to nie wpadła mi w ucho, za to fabuła bardzo mi się spodobała. Nie jest mocno poplątana, choć dzieciństwo Shoushiego oraz to skąd on tyle wie o swojej pani jest tajemnicze, ale z czasem wszystko się wyjaśnia. Humoru tam na pewno nie zabraknie, jest także nutka akcji no i z początku nieodwzajemniona miłość Shoushiego. Oczywiście nie zapominajmy o problemach głównej bohaterki Ririchiyo. Co to kreski, jest nawet nawet, choć nie tak dobra jak we wcześniejszych anime. 

kamigami no asobi 1

7. Kamigami no Asobi, co mogę powiedzieć kreska ładna, muzyka przejdzie, no i oczywiście to moje pierwsze anime, co także dodaje parę punktów. Jednak fabuła, ona jak dla mnie zbyt banalna i bezsensowna. Opiera się ona na debilnym, idiotyczny i pozbawionym zarówno sensu jak i logiki planie Zeusa. Kamigami no Asobi to prosty, męski harem, który daje nam duży wybór charakterów i wyglądu naszych kochanych bishów, no ale ta fabuła, nad którą tak okropnie ubolewam. Często wrcam do tego anime, nawet żeby się pośmiać, bo nie trzeba długo czekać na jakąkolwiek dawkę humoru i śmiechu.

Diabolik lovers

8. Diabolik lovers kolejny odwrócony harem z prostą fabułą, która jest mało ważna, bo powiedzmy sobie szczerze, że na 12 odcinków tylko w 3 jej nie gryźli. No jeszcze 7, który był z lekka fabularny, no ale koniec, końców i tak ją ugryźli. Diabolik lovers, to nie anime, w którym liczy się fabuła, takie krótkie podsumowanie. Ratuje je jednak muzyka, która jest dobra i przyjemna dla ucha. Kreska też ładna i nie ma na co narzekać, oczywiście wielkim minusem dla anime jest charakter Yui.

Brothers conflict

9. Brothers Confilct kreska całkiem całkiem, ale na niektóre postacie mogę narzekać XD. Fabuła prosta, nie poplątana, za to muzyka jak dla mnie okropna, serio to był zły pomysł z openingiem jak i z endingiem szczególnie w animacji, ale piosenka im średnio wyszła. Czemu tak nisko? Ja lubię fantasy i wiem, że w niektórych choć były wyżej tego także nie było, ale lubiłam je oglądać, tutaj szczerze powiedziawszy to i tak bym chyba tego fantasy nie dodała, bo byłoby za duże zamieszanie. Po prostu anime nie przypadło mi do gustu.

Ouran High School Host Club

10. Ouran H. S. Host Club, tak troszkę to skróciłam, ale nie chce mi się pisać całej taj nazwy. Zacznijmy od kreski, która mi się najmniej podoba. Serio, nie jest zła, ale najlepsza nie jest, dlatego też spadła na 10. Ale duża dawka humoru, czego nie można się dziwić, bo to jest parodia dodała to anime na tą listę. Fabuła jak dla mnie nie ma się czym zachwycać, no ale na pewno jest oryginalna, dziewczyna uczestniczy w klubie hostów, ciekawe i mało spotykane. Muzyka tak samo nie zbytnio się czym zachwycać, z początku jest fajna i wpada w ucho, ale mi się szybko znudziła. 

To wszystko na dziś, mam nadzieję, że podoba wam się moja lista anime. Polecam je obejrzeć i może wy także polecicie mi jakieś fajne anime, zobaczymy czy je oglądałam.

Mam nadzieję, że wpis się spodobał, jeśli tak zostaw komentarz i koniecznie odwiedź mojego fb.

wpid-podpis.png

 

To 10 bishów z Uta no prince-sama maji love 1000%-Revolutions.

Hej nie miałam zbytnio o czym napisać więc postanowiłam przedstawić Wam top 10 najładniejszych wg mnie chłopaków z anime Uta no prince-sama maji love 1000%-Revolutions.

Zanim przejdę do top 10 wyjaśnie o czym jest to anime. Więc główna bohaterka Nanami Haruka, która zapisała się do najpopularniejszej szkoły muzycznej. Nanami od dawna gra na pianinie i marzy o zostaniu kompozytorką. W szkole poznaje swoją nową przyjaciółkę oraz 6 chłopaków, którzy zakładają zespół -Starish. W kolejnym sezonie do zespołu dochodzi kolejny bohater. Prócz tego piosenkarze nie chodzą już do szkoły, a zaczynają uczyć się być gwiazdami. Ich mentorami zostaje 4-osobowy zespół. 

A teraz Top 10

10. Natsuki Shinomya.

unpsml Natsuki

Natsuki ma dwie osobowości. Jedna potulna, milutka, czasem nawet nie zachowuje się jak chłop tylko dziewczyna, a druga groźna, buntownicza i nie przewidywalna. Jego druga osobowość nazywa się Satsuki i można ją uwolnić po przez zdjęcie okularów Natsukiemu. Chłopak śpiewa i gra na skrzypcach, jednak w zespole jak wszyscy tylko śpiewa.

9. Syo Kurusu.

unpsml Sayo

Słodziak prawda? Niech nie zmylą Was pozory ten przesłodki chłopak to kłębek nerwów. Jeżeli możliwe byłoby spotkanie go to nie radze nazywać go słodziakiem. Strasznie tego nie lubi. On i Nastsuki od dzieciństwa są przyjaciółmi i tak samo jak jego przyjaciel Syo też gra na skrzypcach. 

8. Cecil Aijima.

unpsml Cecil

 

Cecil jest księciem Agnapolis. Został przeklęty i zamieniony w kota. W tej też postaci poznał Nanami i zakochał się w niej. W drugim sezonie przyłącza się do Starish. Ni gra na żadnym instrumencie.

7. Ranmaru Kurosaki. 

unpsml Kurosaki

Ranmaru jest jednym z seniorów, którzy uczą Starish życia gwiazd. Uwielbia Rock and roll, koty oraz gotowanie. Przez rozpadnięcie się jego zespołu kilka lat temu stał się introwertykiem.

6. Camus

unpsml Camus

Camus jest kolejnym seniorem, osobiście  nie lubię jego charakteru. Jest dwulicowy i nadęty, jednak bardzo przystojny XD. Cóż więcej mogę o nim powiedzieć? Chyba już nic.

5. Reiji Kotobuki

236461-uta-no-prince-sama-kotobuki-reiji

 

Reiji to trzeci z czwórki seniorów. Jest zdecydowanie najbardziej entuzjastyczny z nich wszystkich. Często nosi kapelusz i najprawdopodobniej zakochał się w Nanami jednak jak to ujął „jest ona jeszcze dzieckiem” czy coś takiego.

4. Otoya Ittoki 

unpsml Ittoki

Otoya jest jednym z członków Starish, jest bardzo entuzjastyczny. Zakochał się Nanami gdy tylko ją poznał. Kiedy dowiedział się, że będzie się znią uczyć w tej samej klasie bardzo się ucieszył. Gra na gitarze i śpiewa.

3. Ren Jinguji

unpsml Ren

 

Ren pochodzi z bogatej rodziny, zaczął chodzić do szkoły muzycznej, ponieważ mu kazano. Jest typowym podrywaczem, a na Nanami mówi owieczko (za co czasami mam ochotę palnąć go w łeb). Po za śpiewaniem gra na saksofonie.

2. Masato Hishirikawa

unpsml Hishirikawa

Masato jest trochę introwertykiem, uwielbia muzykę i długo prosił ojca, aby móc pójść do szkoły muzycznej. Nie okazuje swojej miłości do Nanami. Gra na pianinie (co osobiście kocham).

1. Tokya Ichinose.

unpsml Tokya

Muszę przyznać, że pierwsze miejsce było mi strasznie trudno obsadzić. W końcu wybrałam go. Tokya już wcześniej był sławną gwiazdą, jednak postanowił się zapisać do szkoły muzycznej, czemu? Nie pamiętam XD. Nie gra na żadnym instrumencie, czasami jest wredny dla swoich kolegów oraz dla Nanami.

Cóż to tyle, wiem, że nie było ulubieńca, ale nie wiedziałam co dać po za tym poniedziałek miałam zawalony. Nie wiem co zrobić z tym ulubieńcem. Chyba nie będzie konkretnego dnia, tylko w któryś weekend. Tak będzie najlepiej. Dzięki, że komentarze i za to że czytacie mojego bloga.

Mam nadzieję, że wpis się spodobał, jeśli tak zostaw komentarz i koniecznie odwiedź mojego fb: 

www.facebook.com/projektujemyiplotkujemyblogpl

podpis

Top 10 Anime

Hej, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 10 swoich ulubionych anime. Zapraszam:  

Kuroshitsuji

1. Kuroshitsuji I-III opowiada o 13-letnim hrabim Cielu Phantomhive, który po utraceniu rodziców i doznaniu wielkiego bólu zawarł Kontrakt z demonem – Sebastianem Michaelis, który został jego lokajem. Rodzina Phantomhive od pokoleń była znana jako „Psy Królowej”, Ciel także nim został. Wraz ze swoim „piekielnie dobrym lokajem” (słowa Sebastiana) musi wykonywać rozkazy Jej Królewskiej Mości, a także pomścić tych przez których doznał upokorzenia. (Cała akcja dzieje się w Wiktoriańskiej Anglii)

Diabolik lovers

2. Diabolik Lovers jest o 17-letniej Yui Komori, która trafia do rezydencji rodziny Sakamaki. Gdzie jak się okazuje mieszka 6 braci wampirów : pierwszego syna – Shuu, drugiego – Reiji, trzeciego – Ayato, czwartego – Laito, piątego – Kanato i szóstego – Subaru. Yui ma być ich narzeczoną ofiarną. W trakcie pobytu u nich w domu powoli dowiaduje się o ich nie ciekawej przeszłości.

Akame ga kill

3. Akame ga kill opowiada o losach tytułowej bohaterki Akame, która wychowana na skrytobójczynię sprzeciwiła się Imperium i dołączyła do Armii Rewolucjonistów. Gdzie wraz z : Mine, Leoną, Bulatem, Sheele, Lubbockiem (Lubbą), Najendą oraz Tatsumim (później dochodzi jeszcze dwójka) pragną przywrócić Imperium dawną świetność. 

Vampire knight

4. Vampire Knight jest o 15-letniej Yuuki, która uczy się w Akademii Cross – szkole dla ludzi i wampirów. Wraz ze swoim przyjacielem Zero jest prefektem i pilnują porządku oraz utrzymania tajemnicy o wampirach. W szkole uczy się także Kaname Kuran – przywódca wampirów, w którym kocha się Yuuki z wzajemnością.

Kaichou wa maid sama 

5. Kaichou wa maid sama, tutaj fabuły Wam nie będę opisywać, ponieważ już to robiłam, więc jeżeli chcecie przeczytać moją ocenę tego anime zapraszam do wcześniejszych wpisów. 

Brothers conflict

6. Brothers Conflict opowiada nam o Emie Hinata, której ojciec żeni się z Miwą Asahina, która ma 13 synów (tak jest to dziwne, 13 dzieci, a talia osy xD). Ema zamieszkuje z braćmi: 31-letnim Masaomim, 29-letnim Ukyo, 26-letnim Kaname (który nie wiem jakim cudem został mnichem, bo na każdym kroku podrywa Eme), 25-letnim Hikaru (który jest transwestytą), 23-letnimi trojaczkami (jeden jest adoptowany xD) Azusą, Tsubakim i Nastumim, 21-letnim Louisem, 20-letnim Subaru, 18-letnim Iorim, 16-letnim Yusuke (on jest kolegą z klasy naszej przeuroczej kreski), 15-letnim Fuuto oraz na koniec z  10-letnim Wataru. No i nie wolno zapomnieć o małym przyjacielu Emy – Julim, wkurzającej do ukresu sił wiewiórce. 

Amnesia

7. Amnesia anime opowiadające o historii dziewczyny (której imienia nie znamy) z amnezją. Nasza heroina (czyli bohaterka, żeby nie było) ma amnezję i trafia do innego, a jednak tego samego świata (fabuła tu jest naprawdę pokręcona i ciężko ją ogarnąć, więc nie będę Wam jej zdradzać, bo to oznacza dużo spoilerów). Dziewczyna poznaję piątkę chłopaków: zbuntowanego Shina, nadopiekuńczego Tome, kobieciarza Ikkiego, nie okazującego żadnych emocji Kenta oraz pół psychopatycznego, pół normalnego Ukyo. Przez większość odcinków towarzyszy jej także latający duszek Orion.

Inu x Boku SS

8. Inu x Boku SS opisuje przygody 16-leniej Ririchiyo Shirakiin, która jest w połowie demonem,  w połowie człowiekiem. Pewnego dnia przeprowadza się do budynku dla takich jak ona, gdzie poznaje swojego nowego lokaja - Soushiego Miketsukami także pół demona, pół człowieka. Bohaterka jest wredna i bardzo sarkastyczna, czego chce jak najbardziej się oduczyć. Soushi jest zakochany w swej pani jak później się okazuje z wzajemnością.

Ouran High School Host Club

9. Ouran High School Host Club to anime opowiadające o Haruhi Fujioka, dziewczynie, która dzięki dobrym ocenom dostała się do prywatnej szkołu Ouran. Zostaje wciągnięta do klubu Hostów, pod groźbą długu (niezdara zbiła wazon kosztujący kilka milionów jenów) i choć na początku wszyscy biorą ją za chłopaka, potem odkrywają jej prawdziwą płeć. Haruhi musi uczęszczać do klubu do końca szkoły, a dodatkowo udawać chłopaka.

kamigami no asobi 1

10. Kamigami no Asobi, tego także nie bedę opisywać, bo już to robiłam i jak z Kaichou wa maid sama, jeżeli chcecie zobaczyć moją opinię zarżyjcież do wcześniejszych wpisów. 

Mam nadzieję, że wpis się spodobał, jeśli tak zostaw komentarz i koniecznie odwiedź mojego fb.

wpid-podpis.png