Ulubieniec miesiąca nr 4

gabriele-cirulli

Siemka, kolejny ulubieniec miesiąca! Tak tym razem się nie spóźniłam, aż sama nie mogę uwierzyć xD. Około półtorej godziny temu wróciła z kościoła. Tak Tyna taka wierząca co dzień chodzi do kościoła, nie no żartuje, oczywiście nie widzę w tym nic złego bo nie długo i jak będę codziennie chodzić. Dlaczego? Dlatego, bo mam bierzmowanie, tia, druga gimbaza więc bierzmowanie musi być. Dzisiaj mieliśmy pierwsze spotkanie, ale jeszcze indeksów nie mam. Tak wiem, że to ulubieniec, ale chciałam Wam o tym teraz napisać. Dobra przechodzimy do rzeczy.

No, a więc jeszcze raz siemka. Może nie którzy z Was znają grę „2048″. Jest to gra logiczna stworzona 9 marca 2014 roku przez 19-leniego Włocha - Gabriela Cirulli. Gra polega na przesuwaniu płytek z cyframi po szesnastopolowej siatce. Celem w tej grze jest stworzenie płytki z numerem 2048. Gra potrafi naprawdę wciągnąć i można w nią grać godzinami. Ja miałam na początku oryginalną wersje, ale znalazłam także przerobioną z postaciami z anime „Kuroshitsuji”. Nie wiem czy jest także z innych anime,  no ale wiem że jest z tego. 

Mam nadzieję, że wpis się spodobał, jeśli tak zostaw komentarz i koniecznie odwiedź mojego fb.

wpid-podpis.png

Warszawa i nowa manga.

atrium_targowek

Siemanko, wczoraj pojechałam do naszej pięknej stolicy, a raczej na jej obrzeża, aby kupić trochę ciuchów, pochodzić po sklepach itp. Muszę przyznać, że nie przepadam za łażeniem po sklepach. No, a przynajmniej po sklepach z ciuchami i butami, wolę pójść do empiku, matrasa lub podobnych sklepach. No i tak podróż była okropnie długa, bo jak to w Warszawie muszą być korki. Więc podróż nam się  trochę dłużyła. Kiedy dojechaliśmy to z tego co pamiętam to pojechałyśmy (ja i moja mama) do Centrum Handlowego Artium Targówek na ulicy Głębockiej. Tam pochodziłyśmy po paru sklepach, w sumie to ja pochodziłam po 3 sklepach, a potem oczywiście do empiku. Tam kupiłam 2 tom mangi „Strażnik domu Momochi”, którą tam przeczytałam (mangi się strasznie szybko czyta, a ona miała 155 stron. Ja tyle w zwykłej książce ie przeczytam, a w mandze to godzinka może półtorej i już). Trochę tam posiedziałam, bo i posłuchałam trochę muzyki, zerknęłam ile tomów ma Dom Nocy i ma ich 16, czyli muszę przeczytać jeszcze 13 i pół. No, a także popatrzyłam na inne mangi i ciekawe książki. Potem poszłyśmy coś zjeść, a na koniec pojechałyśmy do Domoteki (taka galeria, ale z samymi meblami). Wróciłyśmy do domu, musiałam jeszcze dodać wpis na drugiego bloga gdzie piszę opowiadanie i potem byłam tak zmęczona, że musiałam pójść spać.

Mam nadzieję, że wpis się spodobał, jeśli tak zostaw komentarz i koniecznie odwiedź mojego fb.

wpid-podpis.png

Top 10 Anime

Hej, dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 10 swoich ulubionych anime. Zapraszam:  

Kuroshitsuji

1. Kuroshitsuji I-III opowiada o 13-letnim hrabim Cielu Phantomhive, który po utraceniu rodziców i doznaniu wielkiego bólu zawarł Kontrakt z demonem – Sebastianem Michaelis, który został jego lokajem. Rodzina Phantomhive od pokoleń była znana jako „Psy Królowej”, Ciel także nim został. Wraz ze swoim „piekielnie dobrym lokajem” (słowa Sebastiana) musi wykonywać rozkazy Jej Królewskiej Mości, a także pomścić tych przez których doznał upokorzenia. (Cała akcja dzieje się w Wiktoriańskiej Anglii)

Diabolik lovers

2. Diabolik Lovers jest o 17-letniej Yui Komori, która trafia do rezydencji rodziny Sakamaki. Gdzie jak się okazuje mieszka 6 braci wampirów : pierwszego syna – Shuu, drugiego – Reiji, trzeciego – Ayato, czwartego – Laito, piątego – Kanato i szóstego – Subaru. Yui ma być ich narzeczoną ofiarną. W trakcie pobytu u nich w domu powoli dowiaduje się o ich nie ciekawej przeszłości.

Akame ga kill

3. Akame ga kill opowiada o losach tytułowej bohaterki Akame, która wychowana na skrytobójczynię sprzeciwiła się Imperium i dołączyła do Armii Rewolucjonistów. Gdzie wraz z : Mine, Leoną, Bulatem, Sheele, Lubbockiem (Lubbą), Najendą oraz Tatsumim (później dochodzi jeszcze dwójka) pragną przywrócić Imperium dawną świetność. 

Vampire knight

4. Vampire Knight jest o 15-letniej Yuuki, która uczy się w Akademii Cross – szkole dla ludzi i wampirów. Wraz ze swoim przyjacielem Zero jest prefektem i pilnują porządku oraz utrzymania tajemnicy o wampirach. W szkole uczy się także Kaname Kuran – przywódca wampirów, w którym kocha się Yuuki z wzajemnością.

Kaichou wa maid sama 

5. Kaichou wa maid sama, tutaj fabuły Wam nie będę opisywać, ponieważ już to robiłam, więc jeżeli chcecie przeczytać moją ocenę tego anime zapraszam do wcześniejszych wpisów. 

Brothers conflict

6. Brothers Conflict opowiada nam o Emie Hinata, której ojciec żeni się z Miwą Asahina, która ma 13 synów (tak jest to dziwne, 13 dzieci, a talia osy xD). Ema zamieszkuje z braćmi: 31-letnim Masaomim, 29-letnim Ukyo, 26-letnim Kaname (który nie wiem jakim cudem został mnichem, bo na każdym kroku podrywa Eme), 25-letnim Hikaru (który jest transwestytą), 23-letnimi trojaczkami (jeden jest adoptowany xD) Azusą, Tsubakim i Nastumim, 21-letnim Louisem, 20-letnim Subaru, 18-letnim Iorim, 16-letnim Yusuke (on jest kolegą z klasy naszej przeuroczej kreski), 15-letnim Fuuto oraz na koniec z  10-letnim Wataru. No i nie wolno zapomnieć o małym przyjacielu Emy – Julim, wkurzającej do ukresu sił wiewiórce. 

Amnesia

7. Amnesia anime opowiadające o historii dziewczyny (której imienia nie znamy) z amnezją. Nasza heroina (czyli bohaterka, żeby nie było) ma amnezję i trafia do innego, a jednak tego samego świata (fabuła tu jest naprawdę pokręcona i ciężko ją ogarnąć, więc nie będę Wam jej zdradzać, bo to oznacza dużo spoilerów). Dziewczyna poznaję piątkę chłopaków: zbuntowanego Shina, nadopiekuńczego Tome, kobieciarza Ikkiego, nie okazującego żadnych emocji Kenta oraz pół psychopatycznego, pół normalnego Ukyo. Przez większość odcinków towarzyszy jej także latający duszek Orion.

Inu x Boku SS

8. Inu x Boku SS opisuje przygody 16-leniej Ririchiyo Shirakiin, która jest w połowie demonem,  w połowie człowiekiem. Pewnego dnia przeprowadza się do budynku dla takich jak ona, gdzie poznaje swojego nowego lokaja - Soushiego Miketsukami także pół demona, pół człowieka. Bohaterka jest wredna i bardzo sarkastyczna, czego chce jak najbardziej się oduczyć. Soushi jest zakochany w swej pani jak później się okazuje z wzajemnością.

Ouran High School Host Club

9. Ouran High School Host Club to anime opowiadające o Haruhi Fujioka, dziewczynie, która dzięki dobrym ocenom dostała się do prywatnej szkołu Ouran. Zostaje wciągnięta do klubu Hostów, pod groźbą długu (niezdara zbiła wazon kosztujący kilka milionów jenów) i choć na początku wszyscy biorą ją za chłopaka, potem odkrywają jej prawdziwą płeć. Haruhi musi uczęszczać do klubu do końca szkoły, a dodatkowo udawać chłopaka.

kamigami no asobi 1

10. Kamigami no Asobi, tego także nie bedę opisywać, bo już to robiłam i jak z Kaichou wa maid sama, jeżeli chcecie zobaczyć moją opinię zarżyjcież do wcześniejszych wpisów. 

Mam nadzieję, że wpis się spodobał, jeśli tak zostaw komentarz i koniecznie odwiedź mojego fb.

wpid-podpis.png